index.php index.php

Wróć   Forum Vectra Unlimited - Polski Klub Opla Vectry > Garaż > Vectra A ( 1988 - 1995 )

Vectra A ( 1988 - 1995 ) Tematy związane ze sprawami technicznymi modelu Opla Vectry A

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stare 06-10-2007, 15:39   #1
daniello84
 

Dołączył: 07.07.2006
Skąd: Chocianów
Auto: Vectra A GT 91r.
Posty: 63
Domyślnie Gdzie jest przekaznik swiatel?

Witam, mam Drodzy Koledzy do was male pytanko, a mianowicie gdzie znajduje sie przekaznik swiatel ( przednich mijania i drogowych ), - czy moze jego role pelni glowny wlacznik swiatel? Autko: Opel Vectra GT 91 r .
Pozdrawiam
daniello84 jest nieaktywny   Odpowiedz z cytatem
Stare 06-10-2007, 15:50   #2
chemikx3
 
Awatar chemikx3
 

Dołączył: 25.07.2007
Skąd: Geldrop Holandia
Auto: Vectra B '98 X18XE Kombi
Posty: 484
Domyślnie

a co się dzieje?



Były: Maluch > Kadett E C14NZ > Vectra A C18NZ >Citroen Xantia 2.0 HDI
Obecnie: powrót do korzeni - Vectra B X18XE kombi 98'
Będzie: zobaczy się ...
" Codziennie modlę się do Boga aby uchronił mnie przed wrogami,
... i z każdym dniem mam coraz mniej przyjaciół "
chemikx3 jest nieaktywny   Odpowiedz z cytatem
Stare 06-10-2007, 16:14   #3
daniello84
 

Dołączył: 07.07.2006
Skąd: Chocianów
Auto: Vectra A GT 91r.
Posty: 63
Domyślnie

Co sie dzieje? Po prostu sprawdzilem dzis napiecie na zarowkach z przodu ( na reflektorach ) i tak : na akumulatorze napiecie 11,9 V, na prawej zarowce 10,4V , na lewej zarowce 9,9 V. Spadki napiecia sa duze ( na samej masie do zarowek 0,3 v na prawej zarowce, 0,6 v na lewej zarowce) , a swiatla swieca bardzo jasno . Sprawdzilem ( na biegunach aku ) rowniez napiecie ladowania akumulatora- 13,7 V na swiatlach , 13,9 V bez swiatel, natomiast na alternatorze napiecie caly czas wynosilo 14,5 V, ( po sprawdzeniu spadek 0,3 V na przewodzie od alternatora i 0,3 V na masie ). Daltego w najblizszym czasie chcialbym zajac sie tematem spadkow napiecia w moim aucie , czyli bede musial rowniez zagladnac do przekaznika swiatel ( jezeli takowy istnieje )
Pozdrawiam
daniello84 jest nieaktywny   Odpowiedz z cytatem
Stare 06-10-2007, 18:10   #4
chemikx3
 
Awatar chemikx3
 

Dołączył: 25.07.2007
Skąd: Geldrop Holandia
Auto: Vectra B '98 X18XE Kombi
Posty: 484
Domyślnie

Będę rzeźbił w tym temacie niedługo bo tak czasami jest w Vectrach. Na razie zrobiłem dodatkowe połączenia: masa altka do głowicy, "+" z altka bezpośrednio do "+" aku i dodatkowa masa ( plecionka za 4,50 zł ) z aku do masy. Firmowe połączenia zostawiłem tak jak były po uprzednim dokładnym wyczyszczeniu konektorków. Co do poprawy napięć to mam pewien patent - koszty ok.30 zł ale nie mogę umieszczać załączników. Podaj e-mail to ci wyślę.



Były: Maluch > Kadett E C14NZ > Vectra A C18NZ >Citroen Xantia 2.0 HDI
Obecnie: powrót do korzeni - Vectra B X18XE kombi 98'
Będzie: zobaczy się ...
" Codziennie modlę się do Boga aby uchronił mnie przed wrogami,
... i z każdym dniem mam coraz mniej przyjaciół "
chemikx3 jest nieaktywny   Odpowiedz z cytatem
Stare 06-10-2007, 18:52   #5
daniello84
 

Dołączył: 07.07.2006
Skąd: Chocianów
Auto: Vectra A GT 91r.
Posty: 63
Domyślnie

Wysłalem wiadomosc do Ciebie z moim mailem.
Pozdrawiam
daniello84 jest nieaktywny   Odpowiedz z cytatem
Stare 06-10-2007, 20:34   #6
adamex
 
Awatar adamex
 

Dołączył: 06.09.2006
Skąd: Kuźnia Raciborska
Auto: Viki 94r C20NE Hatchback
Posty: 137
Domyślnie

jeśli mogę to ja też prosze adamsi@poczta.fm
adamex jest nieaktywny   Odpowiedz z cytatem
Stare 06-10-2007, 21:24   #7
chemikx3
 
Awatar chemikx3
 

Dołączył: 25.07.2007
Skąd: Geldrop Holandia
Auto: Vectra B '98 X18XE Kombi
Posty: 484
Domyślnie

panowie, coś dziwnego dzieje się bo nie mogę wysłać poczty - jak tylko rozwiążę problem to pójdzie



Były: Maluch > Kadett E C14NZ > Vectra A C18NZ >Citroen Xantia 2.0 HDI
Obecnie: powrót do korzeni - Vectra B X18XE kombi 98'
Będzie: zobaczy się ...
" Codziennie modlę się do Boga aby uchronił mnie przed wrogami,
... i z każdym dniem mam coraz mniej przyjaciół "
chemikx3 jest nieaktywny   Odpowiedz z cytatem
Stare 06-10-2007, 22:17   #8
gacek
 
Awatar gacek
 

Dołączył: 15.02.2004
Skąd: Lubin
Auto: Audi A4 1.9TDI 02'
Posty: 282
Domyślnie

Problem spadkow napiec na zarowkach w vectrze to normalne,bo nie ma zadnych przekaznikow na swiatlach i napiecie sobie idzie przez wylacznik glowny i przelacznik przy kierownicy takze ma kawal drogi do pokonania i dlatego takie spadki napiecia,jedynym rozwiazaniem jest zalozyc przekazniki .



VU#36
Była VA 1.8turbo
było 90KM/145Nm
bylo 133KM/222Nm - Garett T15
było?????????????? - KKK K03

jest Audi A4 1.9TDI 02'
gacek jest nieaktywny   Odpowiedz z cytatem
Odpowiedz

Forum Vectra Unlimited - Polski Klub Opla Vectry > Garaż > Vectra A ( 1988 - 1995 )


Narzędzia wątku
Wygląd

Uprawnienia umieszczania postów
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Aktywny(e)
EmotikonyAktywny(e)
[IMG] kod jest Aktywny(e)
Kod HTML jest wyłączony

Forum Jump

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:57.
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin
Copyright ©2002 - 2012, Vectra Unlimited - Polski Klub Opla Vectry
Design by HTWoRKS